Zakupione u nas części i akcesoria możesz zwrócić w czasie do 21 dni licząc od dnia w którym dotarła do Ciebie paczka z zamówieniem.
Zwrot możesz wysłać do nas za darmo poprzez Paczkomat InPost lub na własny koszt na adres 7000 obrotów, ul. Wielicka 40 lok. U6, 02-657 Warszawa.
By zwrócić towar wystarczy:
wydrukować i wypełnić formularz zwrotu dostępny pod tym adresem: https://7000obrotow.pl/formularz-odstapienia-od-umowy.pdf (możesz też przepisać go ręcznie)
dołączyć do zwracanego towaru formularz zwrotu i całość zapakować by towar nie zniszczył się w trakcie transportu (pamiętaj by zastosować opakowanie transportowe i nie niszczyć ani nie oklejać oryginalnego opakowania produktu)
wejść na stronę https://szybkiezwroty.pl/pl/7000obrotow,
wypełnić wszelkie znane Ci dane (opis i numer zwracanej paczki nie są niezbędne) i poczekać 1 dzień roboczy na akceptację zwrotu (to tylko formalność) lub nadać przesyłkę na własny koszt dowolnym kurierem lub Pocztą Polską.
Gdy Twój zwrot do nas dotrze postaramy się niezwłocznie go sprawdzić i zwrócić Ci środki. Zazwyczaj środki zwracamy w czasie do 2 dni roboczych od otrzymania zwrotu.
Pamiętaj, że zwracane części nie mogą nosić śladów montażu i użytkowania, muszą być kompletne (wraz z opakowaniem) i bez uszkodzeń.
Oferowane przez nas części i akcesoria objęte są gwarancją ich producenta lub dystrybutora.
Zgłoszenie reklamacyjne rozpocznij od wypełnienia formularza reklamacji dostępnego pod adresem https://7000obrotow.pl/formularz-reklamacyjny.pdf
Informacje, o które Cię prosimy poprzez formularz są wymagane przez producentów i dystrybutorów części i akcesoriów i nie są przez nas w żaden sposób zbierane lub archiwizowane.
Dołącz formularz do reklamowanego towaru i całość zapakuj tak by towar nie doznał dodatkowych uszkodzeń w trakcie transportu.
Paczkę wyślij na adres: 7000 obrotów, ul. Wielicka 40 lok. U6, 02-657 Warszawa. Możesz ją nadać na własny koszt dowolnym kurierm lub Pocztą Polską albo możesz skorzystać z darmowej wysyłki przez Paczkomat InPost wypełniając formularz na stronie https://szybkiezwroty.pl/pl/7000obrotow (nie musisz podawać w formularzu numeru paczki a w polu opis wpisz "reklamacja"). Poczekaj 1 dzień roboczy na akceptację zwrotu (to tylko formalność) a następnie opisz paczkę numerem zwrotu i umieść w paczkomacie.
Otrzymany od Ciebie towar niezwłocznie przekażemy w ręce dystrybutora lub producenta w celu rozpatrzenia Twojej reklamacji. Informacje o postępie procesu reklamacyjnego oraz decyzję przekażemy najszybciej jak to będzie możliwe jednakże nie później niż terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji.